圣路易时报

密州、圣路易地区 7月21日疫情最新数据

St. Louis Pandemic Task Force sees 41 new COVID admissions to area hospitals

For the first time since May, more than 40 COVID patients have been admitted to St. Louis area hospitals in a single day.

The St. Louis Pandemic Task Force reported 41 hospital admissions for Saturday, July 18.

Dr. Alexander Garza, Incident Commander for the St. Louis Metropolitan Pandemic Task Force, said this is a sign that the coronavirus is spreading rapidly in the community, which can affect the more vulnerable population.

【圣路易时报讯】以下数据是圣路易地区疫情专案组组成的四个主要医院系统(BJC HealthCare,Mercy,SSM Health和St. Luke医院)7月21日的合并数据。

-新住院(数据滞后两天)从昨天的41下降到今天的35。
-住院天数的7天移动平均值(数据滞后2天)从昨天的35增加到今天的36。
-住院后7天移动平均数从昨天的228增加到今天的234。

-住院确认的COVID阳性住院病人从昨天的260减少到今天的250。
-怀疑COVID阳性住院的住院病人从昨天的176减少到今天的152。
-重症监护病房COVID阳性患者人数从昨天的58例下降到今天的55例。
-使用呼吸机COVID阳性患者数量从昨天的31人减少到今天的29人。
-昨天,全系统医院共有41名COVID-19患者出院,使COVID-19患者的累计出院人数达到3,470。

密苏里州迄今共有新冠病毒确诊案例34,762例,死亡人数1,143人,7天平均值上升2.8%。

圣路易市确诊案例3,421例,死亡人数161人。

圣路易郡确诊案例9,361例,新增247例,结束隔离案例4,360例,死亡案例610人。

圣查尔斯郡确诊病例2,612例,死亡81人。